החלפת מצבר לרכב

החלפת מצבר לרכב במחירים הוגנים

החלפת מצבר לרכב – אנו ב ecar מספקים מצברים מהמותגים המובילים ביותר בשוק הישראלי והעולמי בתחום המצברים. אצלנו תמצאו את החברות הישראליות ותקבלו שירות מקצועי ואמין במחירים הטובים ביותר להחלפת מצבר ובשירות שיגיע עד אליכם ויחליף את המצבר הישן בחדש תוך מספר דקות.

איך לבחור מצבר

המצברים המומלצים והנמכרים ביותר לרכבים פרטיים הם בדרך כלל מצבר 60 אמפר. המצברים האלו נפוצים במיוחד ואנו מוכרים לרכב מצבר שנפ 60 אמפר במחיר מיוחד. מצבר דומה ונפוץ במיוחד שתוכלו לקבל באותו מחיר הוא מצבר שנפ 55 אמפר. התקשרו והתייעצו עם מיטב המומחים של mastercar כדי להתאים את המצבר המתאים לרכבבכם. אצלנו בecar תקבלו שירות אמין ומקצועי למגוון סוגי מצברים להחלפה ושירות עד הבית החלפת מצבר לרכב מחיר אנו במאסטרקאר מספקים מצבר חדש לרכב במחיר הוגן לכל לקוחותנו שירות מצבר עד הבית הוא זול במיוחד אצלנו ונוכל להגיע אליכם תוך זמן קצר. שירות מצבר עד הבית משתנה בהתאם למיקומכם ולזמן. לכן כדאי להתייעץ עם מומחה כדי לקבל מחיר אטרקטיבי בהתאם למיקומכם הנוכחי, בהתייעצות בטלפון, תוכלו לדעת תוך כמה זמן יגיע איש מקצוע ecar כדי להחליף את המצבר, מומחה יכול להגיע אליכם אפילו תוך רבע שעה.

כמה מחזיק מצבר לאחר החלפתו

לרוב מצבר חדש לרכב מחזיק בין שנה ל-3 שנים. רכבים שונים מספקים ביצועים שונים, ישנם סוגי מכוניות אשר להם יש ביקוש רב יותר להחלפת מצבר. למשל מצבר למאזדה 3 או מצבר למאזדה 2 החלפת מצבר היא פעולה אשר נדרשת אחת למספר קילומטרים (בהתאם להוראות יצרן) ו/או בהתאם לתקופת השימוש במצבר. ברוב המקרים, מצברים באיכות טובה ובמחירים סבירים נדרשים להחלפה אחת לשנתיים עד שלוש, כאשר מצברים איכותיים יותר בעלות גבוהה יותר ניתן להחליף גם אחת ל-4 עד חמש שנים. מצבר לרכב מחיר מחיר מצבר לרכב נקבע גם בהתאם לשירותי ההתקנה הנחוצים לכם. במידה ואתם רוכשים את המצבר באופן פרטי ממחסן חלפים ושירו ת העוסק בתחום ומתקינים אותו בכוחות עצמכם תוכלו אומנם לחסוך לעצמכם כמה "גרושים". מנגד, חשיבותו של המצבר בכלי הרכב מחייבת אתכם להתקין אותו באופן המקצועי והבטיחותי ביותר ולכן אנו ממליצים לכם שלא לחסוך על מרכיב העבודה ולאפשר לאנשי מקצוע להתקין אותו בעבורכם.

החלפת מצבר לרכב שירות מצבר עד הבית

שירות מצברים עד הבית mastercar יגיע עד אליכם מרגע יצירת הקשר והזמנתו וניתן להזמינו לכל מקום שתרצו, למקום העבודה שלכם או לכל מקום אחר בו נמצא הרכב, בכפוף לאזורי השירות ולשעות הפעילות.

החלפת מצבר לרכב מה חשוב לדעת

רכב ללא מצבר תקין איננו יכול לנסוע ולכן חשוב לעקוב אחר תפקוד המצבר לאורך זמן. את המצבר חשוב להתאים בראש ובראשונה לסוג הרכב, כאשר רכבים משפחתיים פרטיים נזקקים למצברים בעלי מתח חשמל נמוך מזה לו נצרכים רכבי שטח ורכבים גדולים יותר. פעם החזקת המצבר בכלי הרכב חייבה אותנו לתחזוקה שוטפת באמצעות הוספת מים למצבר מעת לעת. המצברים המודרניים אינם מחייבים אותנו עוד לכך ומעבר להתקנתן הבטיחותית בכלי הרכב אין צורך לתחזק את המצבר או לבצע החלפת מצבר לאורך זמן. יחד עם זאת, חשוב לבדוק את סוג המצבר אותו אתם רוכשים ואת תקופת האחריות המוענקת עליו מטעם היצרן. או לדבר עם אחד המומחים של מאסטרקאר כדי לדעת איך עושים זאת נכון.

כמה עולה מצבר לרכב ?

שאלת השאלות היא כמה עולה מצבר לרכב? עלות המצבר לרכב נקבעת בהתאם לסוג המצבר וגודלו והבתאם לסוג היצרן. לצד מותגים גדולים ומובילים בתחום המצברים כמו חברות ולטא, ורטא ושנפ תוכלו למצוא מצברים איכותיים גם שלא מיוצרים על ידי חברות ידועות לציבור הרחב מומלץ מאוד לרכוש את המצבר ממקור אמין המעניק לכם אחריות מלאה על המצבר לתקופה הנעה בין 6 חודשים ל-24 חודש גם אם המחיר מעט יקר יותר. במאסטרקאר תמצאו שירות אמין ומקצועי אשר יחליף את המצבר הישן בחדש באחריות .

מצבר נייד לרכב

מצבר נייד לרכב פועל כמו ערכת עזרה ראשונה לרכב שלכם, כשיגיע הרגע הקריטי בו המצבר יחליט לשבות והרכב ייעצר, סוללת גיבוי לרכב תהיה שם כדי להחיות את המצבר לפחות עד למוסך הקרוב, ב mastercar מומחה יגיע אליכם בזמן הכי קצר ויתפעל את המצב, יחליף מצבר ויהיה ניתן לקבל ממנו גם מצבר נייד לרכב או כמו שנקרא בוסטר הנעה לרכב , מצבר נייד לרכב סוללת גיבוי זמנית ולא מומלץ להשאר איתה לאורך זמן, אך בהחלט יכולה להציל אתכם במצבים הבאים, הקדימו תרופה למכה ופנו למוסך הנייד של מאסטר קאר כדי לקבל עוד פרטים על מצבר נייד לרכב.

החשיבות של מצבר איכותי לרכב

קיימים מצברים של חברות שונות אשר כל אחת מהן נותנת מענה בהתאם לרמה של המצבר הספציפי. חשוב לדעת כי ישנם הבדלים גדולים בין היצרניות השונות וחשוב לבחון את היתרונות מול החסרונות של המצברים השונים. אדם שרוצה להיות רגוע כי יש לו מצבר איכותי שייתן לו מענה מדויק, ברור שהוא יעדיף לבחור במצבר של יצרנית מוכרת, מצבר שיש לו גב אמין ואיכותי, מצבר שייתן מענה הרבה יותר יעיל. יש לבחון היטב את האפשרויות השונות ולבחור במצבר איכותי אשר ייתן את המענה המושלם.

החלפת מצבר נייד ב ecar

עד לפני כמה שנים טובות החלפת מצבר היה תהליך יקר, שלוקח זמן ומצריך כבלים להניע את הרכב איפה שאתם נמצאים ומשם ללכת לספק המוכר מצברים, היום ניתן לפתוח קריאה בכמה מאות שקלים בודדים, וליהנות ממוסך נייד מורשה ובזול המגיע עד אליכם במהירות ומחליף את המצבר שלכם במקום כדי שתוכלו להמשיך בדרככם ליעדכם.
תקציר מאמר
שירותים נוספים