הכנה לטסט לרכב

שירות הכנה לטסט לרכב – איך זה עובד כמה זה עולה ?

איך בעצם מכינים את הרכב לטסט ? בודקים את מערכות הבטיחות ברכב שהם : מערכת הבלמים , מערכת ההיגוי את הצמיגים . ועוד מערכות רבות כגון : את מערכת התאורה , את מערך מגבי הזכוכיות של השמשות . אחת התופעות שמטרידות אותנו שמכשילים את הנהגים הרבה היא בעיות בגומיה של צירייה , בעיה פופולארית הגומייה אחראית לשמור על הגריז בתוך הצירייה שתשמן את הצירייה בצורה מושלמת .
משולשים מחליפים כשצריך ולא מחליפים לעתים קרובות , אלא רק אם הם לא תקינים . מכינים את הרכב גם לעבור את בדיקת זיהום אוויר שנעשית תמיד במבחן הטסט , הממיר הקטליטי אחראי על סינון גזי הפליטה ביוצאים מהרכב לאחר פעולות המכניות של הרכב , ואם הממיר הזה לא תקין לא עוברים טסט .

עוד דברים קטנים אבל חשובים שבודקים המוסכניקים הכנת רכב לטסט

בהכנה לטסט אנשי המקצוע בודקים את מערך התאורה של הרכב , תאורה קדמית ,
אורות ברקס , אור רוורס , וינקרים (אורות איתות ) . לרבות חלונות הרכב שנפתחים ונסגרים לרוב בודקים . בודקים שאין נזילות מהרכב , בהרבה חלקים ברכב יש מערך שימון ושמן נוגע בו , אז לכן יש מקרים בהם יש נזילות מחלקים אלה שברכב , אם הטסטר רואה נזילות אלו רכבך לא כשיר ותקני לעלייה לכביש לנסיעה סדירה .
הסיבה היא שהשמן יכול לגרום לרכבים להחליק על הכביש ללא יכולת עצירה ובכך יכולות להיווצר תאונות חס וחלילה . לכן חשוב לתקן תקלה זו אם אכן היא קורת .

אנשי המקצוע

אנשי המקצוע , המוסכניכים המנוסים הללו יטפלו ברכב לפני הגעתו לטסט בצורה המושלמת , הם מנוסים יותר מהנהג הרגיל מה צריך להחליף ברכב לפני הגעה למבחן הטסט , במה צריך לטפל ומה הרכב שלכם זקוק לו על מנת ליסוע טוב יותר , הרי הרכב שלכם אחרי הכל עובר מבחן אמיתי ולא העיקר פה הוא לעבור אותו בהצלחה , אלא להכין את הרכב לנסיעה בטוחה באמת כדי לא לפגוע בעוברי אורח ובעצמכם . אנשי המקצוע יודעים בדיוק על מה הבוחנים מתעכבים ובודקים בעיקר כדי שהרכב יהיה בטוח לנסיעה .

מחיר

המחיר שמשלמים להכנת הרכב לטסט הוא מאות שקלים בודדים , ואולי פחות .
כל מוסך ואיש מקצוע לפי מבוקשו על עבודתו . הכנה זאת חשובה מאוד כמו שציינתי והרחבתי למעלה , ברכבנו מערכות רבות וחלקים רבים שבטסט מבקשים שהם יהיו תקינים לגמרי כדי שהנסיעה תהיה בטוחה לכולם .

למה חשוב לבצע הכנה לטסט לפני שמעבירים את רכב 

מומלץ מאוד לעשות הכנה לרכב לטסט לפני שמגיעים למבחן הטסט .
הרכב הוא נכס חשוב ומאוד מומלץ לא להזניחו .

תקציר מאמר
שירותים נוספים